Najaktywniejsi w PR

dodano: 
25.01.2006
komentarzy: 
0

Media i Marketing podsumowuje aktywność PR-owską firm z branży FMCG w 2005. Na podstawie liczby publikacji PR-owskich w dwutygodniku Detal Dzisiaj stworzono specjalny ranking. Jego liderem został Unilever Polska SA, na drugim miejscu uplasował się Maspex Wadowice, na trzecim zaś - Hortex Holding.
W kategorii PR produktowego największą aktywnością wykazali się producenci słodyczy, soków owocowych i napojów oraz herbaty. W artykule znalazła się informacja o tym, że liczba bezpłatnych informacji prasowych systematycznie rośnie. Cieszą się one popularnością nie tylko wśród tych, którzy je publikują, ale również są cenionym przez klientów źródłem informacji o firmach i ich produktach.

Źródło:

Media i Marketing, Największa aktywność Unilevera, Dawid Mazur, 25.01.06, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin