Najlepsze kampanie społeczne

dodano: 
03.12.2009
komentarzy: 
0

Konkurs na „Kampanię Społeczną Roku 2008” został rozstrzygnięty. W kategorii „Inicjatywy Obywatelskie” Jury zdecydowało o przyznaniu nagrody ex aequo dla dwóch kampanii:
„Niepełnosprawni intelektualnie mogą cię zarazić... ale tylko pasją” - TBWA dla Polskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz „Krewniacy” - kampania Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi.

W kategorii „Kampanie firm” zwyciężała akcja „Mam Haka na raka” - Hill and Knowlton Poland dla GlaxoSmithKline oraz Polskiej Unii Onkologii.

W kategorii „Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych” jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody w obecnej edycji konkursu. Wyróżnienie otrzymała natomiast kampania Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy”, którą zrealizowały agencje Partner of Promotion oraz Wundermann/Young&Rubicam.

Także w kategorii „Kampanie instytucji branżowych” nie przyznano nagrody. W rankingu publiczności, w którym głosowali czytelnicy portalu kampaniespoleczne.pl, wygrała kampania: „Prowadzę – jestem trzeźwy”, którą przygotowała Business Consulting we współpracy z Duszpasterstwem Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. PRoto było patronem medialnym konkursu. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć tutaj. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin