Najlepszy rebranding wg Pressa

dodano: 
16.11.2010
komentarzy: 
0

Magazyn Press poprosił specjalistów od brand designu o wskazanie najlepszej zmiany identyfikacji wizualnej w ostatnich dwóch latach. Zwycięzcą została Energa. Zadaniem ekspertów jest to strzał w dziesiątkę.

Koncern energetyczny tylko o pół punktu wyprzedził Reserved, u którego najwyżej oceniono funkcjonalności i zasady projektowania. Na ostatnim miejscu na podium znalazła się Polpharma. Kolejne miejsca zajęły Hoop i Grupa Żywiec.

Specjaliści wskazali także znaki graficzne, które w najbliższym czasie będą potrzebowały zmiany. Do tego grona trafiły m.in.: Multikino, Cepelia, PKS, Społem, Atlas, czy Giełda Papierów Wartościowych. (bs)

Źródło:

Press, Dorota Kalinowska, Lokomotywy 2, 1.11.10, str. 95
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin