Natalia Janiszewska w Mind Progress Group

dodano: 
22.02.2016
komentarzy: 
0

Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego dołącza Natalia Janiszewska. Wzmacnia tym samym dział client service jako account manager.

Na nowym stanowisku Janiszewska kieruje dedykowanym zespołem projektowym oraz koordynuje pracami dla MJM Group - właściciela sześciu marek oferujących smaki kuchni włoskiej, tureckiej i amerykańskiej: Broaster Chicken, Benvenuti in Italia, Choice, Efez, Road American Restaurant i Yogo by Choice.

Poprzednio, Janiszewska związana była z agencją Highlite PR. W branży działa od 2010 roku. Wcześniej, przez czetry lata, współorganizowała międzynarodowy festiwal kulturalny „Brave Festival - Przeciw wypędzeniom z kultury”.

Karierę w marketingu rozpoczęła w agencji PR Publicon. Kompetencje w obszarze komunikacji ugruntowała zaś w Highlite PR. W tym czasie pracowała między innymi dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Listen For Syria - projektu Polskiej Akcji Humanitarej czy ruchu społecznego Matki na Działalności Gospodarczej. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin