NEONET zmienia szaty z okazji urodzin

dodano: 
08.11.2019
komentarzy: 
0

Sieć sklepów z elektroniką NEONET zmienia system identyfikacji wizualnej z okazji 16. roku działalności na rynku. Marka prezentuje nowe logo, którego symbolika ma podkreślać nastawienie na dialog z klientem. Napis został wpisany w symbol dymka dialogowego.

„Skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz” – tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny agencji Brand New Attitude, z którą współpracowała marka przy zmianie swojego wyglądu.

Nowości w identyfikacji wizualnej dotyczą także warstwy kolorystycznej i typograficznej. Oprócz dotychczasowej czerwieni, w komunikacji pojawią się grafit, szarość i „symbolizująca elektryzujące okazje” zieleń. Sieć sklepów w ramach zmian odświeżyła wygląd swoich punktów stacjonarnych i sklepu internetowego.


Nowy wygląd sklepu stacjonarnego NEONET


Dotychczasowe logo NEONET

(mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin