Netflix wycofuje w Niemczech billboardy promujące serial Santa Clarita Diet, które przedstawiają pocięty ludzki palec

dodano: 
27.02.2017
komentarzy: 
0

Jak podaje serwis adweek.com, jedna z reklam promujących nową produkcję Netfliksa – serial, którego główna bohaterka jest zombie, nie spodobała się mieszkańcom Berlina. Kontrowersyjna kreacja przedstawia ułożony na papierowej tacce pocięty na kawałki ludzki palec. Jego wygląd ma nasuwać skojarzenia z popularnymi w Niemczech kiełbaskami.

Żródło: twitter.com/ArtVande1ay

Rzeczniczka Netfliksa miała w rozmowie z niemieckim dziennikiem Berliner Tagesspiegel potwierdzić, że wiele osób skarżyło się na to, że reklama jest obrzydliwa, wzbudza niepokój i jest nieodpowiednia dla dzieci i nastolatków. Do tej pory złożono już ponad 50 skarg - czytamy.

Za przygotowanie wielu reklam w ramach kampanii promującej serial odpowiadała agencja And Company. Stworzyła m.in. główne plakaty Santa Clarita Diet. Agencja oświadczyła, że odpowiadała również za kreacje regionalne, które pojawiły się w Singapurze, na Filipinach, w Meksyku, Brazylii, Kolumbii i Argentynie. Nie wspomniała jednak o Niemczech. Nie wiadomo więc, czy agencja przygotowała kontrowersyjny projekt – podaje źródło. (pk)

Źródło: instagram.com/and_company


Źródło: instagram.com/and_company

Źródło:

adweek.com, Netflix’s Ads for Santa Clarita Diet Are Good Gross Fun, but One Went a Little Too Far, Tim Nudd, 22.02.2017, zdjęcie główne: twitter.com/ArtVande1ay
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin