Newsroom potrzebny od zaraz

dodano: 
24.08.2007
komentarzy: 
1

PR News i Medialink przeprowadziły ankietę pt.: „Relacje z mediami: codzienna harówka czy nie?”. Pokazuje ona, że specjalistom ds. PR-u wciąż bardzo dużo czasu zajmuje odpowiedź na pytania dziennikarzy.
Jak czytamy na prnewsonline.com, 17 proc. z ponad 700 respondentów  poświęca więcej niż 10 godzin w tygodniu na odpowiadanie mediom. 58 proc. firm nie ma internetowego biura prasowego, czy zakładki dla mediów.

Z badań TEKgroup International z kolei wynika, że 99 proc. dziennikarzy uważa, że firmy powinny mieć swoje newsroomy na stronie www z wyszukiwarką, kontaktami do PR-owców, zdjęciami i informacjami o produkcie/firmie. Dzięki temu dziennikarze mogą szybko uzyskać informacje ze źródła, a PR-owcy nie tracą tak dużo czasu na udzielanie odpowiedzi mediom.

Pełna wersja wyników ankiety dostępna jest na stronie. (ak)

Źródło:

prnewsonline.com
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.08.2007
14:12:53
ann
(24.08.2007 14:12:53)
"PR-owcy nie tracą czasu na udzielanie odpowiedzi mediom"??? jeśli udzielanie odpowiedzi dziennikarzon traktuje sie jako stratę czasu... bardzo oryginalne podejście
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin