Nie lituj się, tylko kibicuj

dodano: 
23.05.2016
komentarzy: 
0

„Bohaterowie codzienności” – tak brzmi tytuł nowego spotu Szlachetnej Paczki, który ma pokazać, że osoby potrzebujące nie chcą litości, ale wsparcia w codziennych zmaganiach. Są bohaterami, którzy cały czas toczą walkę z przeciwnościami.

Premiera spotu odbyła się 17 maja 2016 roku podczas XIV Memoriału Wagnera. W krakowskiej TAURON Arenie zainaugurowany został również NARODOWY PROGRAM WYGRYWANIA. Jego celem jest zmiana postrzegania biedy w Polsce i walka ze stereotypem pomagania - ludzie potrzebują litości, a także jednoczenie najważniejszych dyscyplin sportowych i środowiska kibiców. W ramach programu podczas największych wydarzeń sportowych osoby potrzebujące zachęcane są do walki z przeciwnościami.

Organizatorzy zdecydowali się na połączenie światów osób potrzebujących i sportowców, by ci pierwsi i ich rodziny zaszczepili w sobie mentalność tych drugich.

Działania Szlachetnej Paczki zakładają:

1. „zbieranie doświadczeń mistrzów” – sportowcy opowiadają o swoich sukcesach i porażkach oraz przekazują tzw. osobiste Symbole Zwycięstwa, czyli przedmioty, które towarzyszyły im zarówno podczas triumfów, jak i przegranych

2. rozmowy z trenerami mistrzów, podczas których szkoleniowcy ujawniają, jak pracować ze sportowcami i jak prowadzić do zwycięstwa

3. tworzenie i publikację materiałów z udziałem sportowców i trenerów w celu motywowania do walki

„Memoriał Huberta Jerzego Wagnera to idealne wydarzenie na start SZLACHETNEJ FALI. (…) To turniej grany ku pamięci wielkiego trenera, człowieka, który nigdy się nie poddawał. Właśnie tacy ludzie powinni stać się inspiracją dla Polaków” – podkreśla Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny Paczki.

Tzw. Szlachetna Fala, zaprezentowana przez siatkarskich kibiców podczas turnieju towarzyskiego, którego gospodarzem była reprezentacja Polski, miała pokazać, że cała sportowa Polska wierzy w życiową wygraną potrzebujących, a także zachęcić wszystkich kibiców do dopingowania nie tylko sportowcom, ale również potrzebującym rodzinom w walce z przeciwnościami

Producentem spotu jest Stowarzyszenie WIOSNA. Zdjęcia wykonano na terenie AWF im. Bronisława Czecha w Krakowie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin