Nie szata zdobi człowieka, ale...

dodano: 
22.02.2005
komentarzy: 
0

„Szkoda, że promowaniem trendów biznesowej mody nikt się nie zajmuje” - mówi na łamach gazety Wyborczej Anna Kącka z Provident Polska. W artykule znajdujemy porady - w jaki sposób ubrać się na spotkanie biznesowe i jak dobrać kolorystykę naszych strojów do pory dnia i charakteru spotkania. Gazeta o zdanie na ten temat zapytała również Zofię Kosińską, która wykłada "etykietę menedżera" na Uniwersytecie Warszawskim. Za jej opinią „wygląd nie jest najważniejszy, ale nie warto przez niepoważny wizerunek zamykać sobie furtki do współpracy”. Biznesmeni powinni, jej zdaniem zrezygnować z kreacji błyszczących i o intensywnych barwach. „Poza tym dozwolony jest prawie każdy stonowany kolor. Zakazana jest tylko czerń. - »Odeszła do lamusa«” - twierdzi Kosińska.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Biznesowy savoir-vivre: Wygląd wizytówką, 22.02.05, Mój Biznes, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin