.

 

Nie tylko wzmianki, czyli o linkach zewnętrznych w strategii PR

dodano: 
29.07.2016
komentarzy: 
0

PR-owcy powinni rozszerzyć sposób wykorzystywania danych - czytamy w prdaily.com.

Wamianka o marce jest czymś bardzo cennym, a co, gdy dziennikarz zdecyduje się dodać link do witryny firmy, nie wspomniawszy o niej? Warto także wziąć pod uwagę tę danę – sugeruje Mel Carson, autor artykułu.

Zdecydowana większość raportów wewnętrznych skupia się za bardzo na wzmiankach, traktując je jako najskuteczniejszy sposób informowania o efektywności działań. To błąd - konkluduje autor. Linkowanie to kolejny czynnik, który powienien być brany pod uwagę. Szczególnie, że zwiększa pozycyjonowanie w wynikach wyszukiwania Google'a.

I tutaj sprawdzi się zasada nie ilość, a jakość - bowiem kilka naprawdę mocnych linków daje zdecydowanie lepszy efekt niż sto zamieszczonych pod tekstami z mniej popularnych katalogów lub stron.
„Starajmy się zdobywać linki z katalogów, stron z podobną tematyką jak nasz serwis. Prostym sposobem zainteresowania odbiorców będzie powiązanie firmy z podobnym tematycznie serwisem. „My umieszczamy link do innego serwisu, a serwis do naszej strony. Pamiętajmy przy takiej wymianie o tzw. złym sąsiedztwie, czyli stronach zawierających na przykład treści wulgarne i pornograficzne” - czytamy. (mw)

 

Źródło:

prdaily.com, How to integrate backlinks into your PR strategy, Mel Carson, 25.07.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin