.

 

Nieletnim dostęp wzbroniony

dodano: 
24.11.2004
komentarzy: 
0


Ruszyła druga edycja kampanii społecznej zorganizowanej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Kampania pod hasłem „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!” ma zmniejszyć rozmiar zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Kampania realizowana jest przez Marketing & Communications Consultants i jest kontynuacją zeszłorocznych działań. Około 80% osób, które zetknęły się z pierwszą edycją kampanii stwierdziło, że może ona mieć istotny wpływ na ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom poniżej osiemnastego roku życia. Druga edycja kampanii potrwa od listopada 2004 r. do marca 2005 roku. Poprzedziły ją badania zjawiska sprzedaży alkoholu nieletnim, zrealizowane przez Pracownię Badań Społecznych Sopot w listopadzie br. Wykazały one, że 77% sprzedawców sprzedaje alkohol osobom poniżej osiemnastego roku życia. Wskaźnik udanych prób zakupu spadł jednak do 48% w wyniku interwencji audytora - świadka zakupu. W ramach kampanii „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony!” prowadzone są działania o charakterze edukacyjnym i działania weryfikujące sprzedaż alkoholu nieletnim. Reklamy pojawią się m.in. w TVP, MTV Polska, Polityce, Gazecie Wyborczej, Programie I Polskiego Radia, portalu Gazeta.pl oraz kinach. Uruchomiono również infolinię do zgłaszania punktów sprzedającym nieletnim alkohol. Sprzedawcy otrzymają materiały informacyjne, a w sklepach z alkoholem będą przeprowadzane kontrole.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin