Nieplanowane kryzysy

dodano: 
26.06.2007
komentarzy: 
0

W dodatku do Gazety Bankowej można przeczytać o zasadach opracowywania strategii obecności firmy w mediach. Autor, Maciej Goniszewski, odnosi się do wyników badania przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications oraz Zakład Public Relations WSIiZ z Rzeszowa, dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych. Zgodnie z jego wynikami „27 proc. polskich firm nie ma opracowanych procedur jak komunikować się z mediami i innymi grupami docelowymi w przypadku niekorzystnych przekazów ze strony środków masowego przekazu, czy opinii publicznej” – stwierdza Goniszewski. (psp)

Źródło:

Gazeta Bankowa Dodatek, Medialna strategia, Maciej Goniszewski, 25.06.07, s. 47
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin