Nietypowa kampania dla Banku Mleka Kobiecego

dodano: 
09.11.2017
komentarzy: 
0

Kilka dni temu w mediach zrobiło się głośno o tym, że warszawska kawiarnia Żona Krawca wprowadza do swojej oferty kawę z mlekiem kobiecym, które rzekomo wzmacnia odporność, zwłaszcza podczas jesiennych dni. Informacja wywołała poruszenie wśród internautów.

Źródło: Facebook.pl/@ZonaKrawca

Jak informuje businessinsider.com.pl, pojawiły się nawet komentarze z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z informacją, że handel kobiecym mlekiem jest w Polsce nielegalny. Sanepid podkreślił też, że mleko nie jest przeznaczone dla osób dorosłych, lecz dla noworodków.

Wczoraj kawiarnia opublikowała oficjalne oświadczenie na swoim profilu na Facebooku, informujące o tym, że kontrowersyjna propozycja to nic innego jak element nowej kampanii społecznej na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego.

Źródło: Facebook.pl/@ZonaKrawca

„Mleko mamy to więcej niż pokarm. Zamiast w kawiarni powinno być w banku mleka kobiecego. Czas szczerze powiedzieć, że informacja o naszej nowej ofercie została przygotowana na potrzebę kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl, którą wspieramy na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego. Gorąco Wam dziękujemy za to, że staliście się jego niezwykle aktywną częścią. Wszystko to dla życia i dobra wcześniaków!” – czytamy.

W kawiarni Żona Krawca zorganizowano też konferencję prasową w związku z kampanią społeczną, podczas której został wyemitowany oficjalny spot promujący akcję.

(jg)

 

Źródło:

businessinsider.com.pl, Mleko kobiece do kawy? Warszawska kawiarnia szokuje. Sanepid: to nielegalne, Jagoda Fryc, 06.11.2017, Businessinsider.com.pl, Kobiece mleko w kawiarni. Okazuje się, że pomysł jest elementem kampanii społecznej, Business Insider Polska, 08.11.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin