.

 

Niewykorzystane skarby promocyjne Krakowa

dodano: 
22.07.2008
komentarzy: 
0

Niedawno Gazeta.pl  pisała o niewykorzystaniu przez Kraków potencjału promocyjnego krakowskich sportowców, robiących międzynarodową karierę. Tym razem Gazeta Wyborcza pyta osoby odpowiedzialne za promocję miasta o to, jak można spożytkować wizerunek Agnieszki Radwańskiej do promocji Krakowa i dlaczego - jak dotąd - nie jest on wykorzystywany.

Sądząc po wypowiedziach urzędników na temat marketingu sportowego w promocji miasta, kwestia ta wydaje się dość niewygodna i traktowana z rezerwą, pisze Szymon Opryszek. „Siostry Radwańskie to skarby Krakowa, nie będziemy utrudniać realizacji ich planów”- mówi Filip Szatanik z biura prasowego miasta. Izabela Helbin, szefowa biura promocji Krakowa mówi, że choć temat zaangażowania sióstr Radwańskich do reklamy miasta jest ciekawy, to nie ma jeszcze planów, jak wykorzystać ten potencjał. (ał)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Kraków, Radwańskie i urzędnicy. Skarby bez narzędzi, Szymon Opryszek, 21.07.08, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin