Nintendo przeprasza za przedłużenie produkcji gry. Bo nie była wystarczająco dobra

dodano: 
01.02.2019
komentarzy: 
0

Nintendo przeprosiło graczy za przeniesienie terminu wydania „Metroid Prime 4” – pisze portal spidersweb.pl. Wynika to przede wszystkim z podjęcia przez firmę decyzji o rozpoczęciu tworzenia gry od nowa, ponieważ pierwsza wersja, jej zdaniem, nie była wystarczająco dobra. Gracze docenili szczerość oraz bezpośrednią komunikację Nintendo – czytamy na stronie.

Decyzję przekazano w materiale na YouTubie. Na nagraniu wystąpił starszy dyrektor zarządzający Nintendo, Shinya Takahashi – czytamy. Ubrany w garnitur mężczyzna na początku kłania się widzom, po czym tłumaczy powody restartowania projektu oraz jakie będą tego konsekwencje. Spidersweb.com zaznacza, że Takahashi, jako osoba z najwyższego kierownictwa, wziął na siebie bezpośrednią odpowiedzialność za decyzje, które zostały podjęte przez zarząd firmy, oraz przedstawił własną argumentację, kierując ją do milionów graczy.

Źródło: youtube.com/Nintendo

Źródło pisze, że przekaz był jasny, a Nintendo zaprezentowało rzeczywisty obraz sytuacji, m.in. poinformowało o długim procesie produkcji oraz kolejnych latach oczekiwania na premierę gry. Podejście firmy do sprawy spotkało się z pozytywną reakcją wśród odbiorców – czytamy. Pomimo tego, że materiał zawierał dla wielu osób wiadomość rozczarowującą, to nagranie ma ponad 120 tys. łapek w górę i ponad 4 tys. łapek w dół (w momencie publikacji – przyp. red.).

Nintendo dodało również, że za wcześniejszą, odrzuconą wersję gry odpowiadało kilka studiów, których sposób wykonania pracy nie był na równym poziomie. Teraz firma przekazała produkcję „Metroid Prime 4” jednemu wykonawcy – Retro Studios. (pm)

Źródło:

spidersweb.pl, Nintendo daje przykład całej branży, jak powinno się przepraszać graczy za opóźniony projekt, Szymon Radzewicz, 28.01.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin