Nocne warsztaty z PR kryzysowego

dodano: 
16.05.2006
komentarzy: 
0

Instytut Sprzedaży we współpracy z firmą Creative PR zorganizował nocne szkolenie z PR kryzysowego. Szkolenie rozpoczęto w poznańskiej Akademii Ekonomicznej  w godzinach wieczorno-nocnych. Po dwugodzinnym wprowadzeniu w tematykę kryzysowego public relations przez Krzysztofa Maruszewskiego, dyrektora zarządzającego Creative PR, omówione zostały ćwiczenia oraz zadania, które musiała wykonać każda z grup.
Uczestnicy zostali podzieleni na 7-osobowe zespoły, każdy z nich otrzymał latarkę oraz mapę Poznania. Ich zadaniem było odnalezienie 6 punktów informacyjnych, w których umieszczone zostały dodatkowe informacje dotyczące case’ów, które każda grupa otrzymała na początku szkolenia.  W trakcie poszukiwań uczestnicy musieli przygotować SWOT kryzysu oraz propozycje 10 działań antykryzysowych. W okolicach Parku Sołackiego wszystkie grupy dotarły do „miejsca zdarzenia”, w którym musiały zebrać dodatkowe informacje oraz „wyciągnąć” ze świadka dokładne dane zdarzenia. Po zebraniu informacji udały się do sztabu kryzysowego, w którym przygotowały kompletną komunikację kryzysową. Odbyły się tam również trzy konferencje prasowe, które później zostały zanalizowane na podstawie nagrania wideo. Szkolenie zakończyło się o czwartej nad ranem.
Szkolenie można zamówić jako program zamknięty dla grup od 10 osób. Więcej informacji udziela Krzysztof Maruszewski pod numerami telefonów: 0 698 615 778 oraz (061) 656 74 20. Patronat medialny nad szkoleniem objął wortal PRoto.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin