Nocowanie.pl rozbudowuje dział marketingu

dodano: 
18.04.2017
komentarzy: 
0

Portal oferujący noclegi na terenie Polski powiększył dział marketingu. Dołączyły do niego nowe osoby.

Jedną z nich jest Karolina Ślebocka, która została dyrektor działu. To nowe stanowisko w strukturach firmy – uprzednio za zagadnienia związane z marketingiem odpowiadała dyrektor ds. rozwoju produktu, Alicja Tebim. Do obowiązków Ślebockiej będzie należało między innymi: opracowywanie i realizacja strategii marketingowej oraz monitorowanie jej efektywności, planowanie i przeprowadzanie działań PR czy reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych.

W przeszłości Ślebocka kierowała marketingiem w spółce należącej do Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego, która zajmuje się sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości. Zarządzała też marką polskiego producenta materiałów stomatologicznych na terenie Polski, Włoch, Rumunii czy Szwajcarii. W tym ostatnim kraju przeprowadziła pełny rebranding firmy.

Ślebocka ukończyła zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz zarządzanie marką w Szkole Głównej Handlowej.

Do zespołu Nocowanie.pl dołączyła również Kamila Miciuła, która objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu i PR. Ma odpowiadać między innymi za współpracę zewnętrzną przy organizowaniu wydarzeń oraz działania public relations. Uprzednio przez niemal cztery lata była związana z działem marketingu jednego z największych polskich producentów drzwi i okien drewnianych. Była również koordynatorką inicjatywy MoM – Merytorycznie o Marketingu, przy której zdobywała doświadczenie w zakresie organizacji eventów.

Micuła ukończyła zarządzanie ze specjalnością przedsiębiorczość i marketing na Politechnice Lubelskiej. Aktualnie studiuje PR XXI wieku na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. (mp)

Zdjęcie główne - portret Karoliny Ślebockiej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin