Nominacje do Impactorów 2006

dodano: 
02.02.2007
komentarzy: 
16

Znamy już nominacje do tegorocznych Impactorów. W kategorii „Najbardziej podziwiana agencja PR roku” nominowano On Board PR, Partner of Promotion oraz Rowland Communicatios. Zostały one wyłonione na podstawie zgłoszeń przesłanych przez branżę mediową i reklamową. Nad poprawnością wyboru i głosowania czuwała firma audytorska KPMG. Rozdanie nagród odbędzie się 22 lutego. Konkurs ten, organizowany od 9 lat, podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok. (ml)

komentarzy:
16

Komentarze

(16)
Dodaj komentarz
13.02.2007
0:45:40
Butch
(13.02.2007 0:45:40)
Polecam http://www.partnersi.com.pl/pl/klienci.php 2007: 15 klientów 2006: 23 klientów. 2005: 27 klientów Czy nastąpiło wycofanie na z góry upatrzone pozycje? Restrukturyzacja portfolio? Nie, Partnersi są najbardziej podziwianą agencją - sorry... Prezes jest najbardziej podziwianym specjalistą i nie każdą firmę stać na pracę z 40 osobowym zespołem (kierowanym przez specjalistów o ("Suma zawodowych doświadczeń sześciu kluczowych specjalistów wynosi ponad 70 lat" - którzy to?). A może zmiana branży? W końcu business is business...
08.02.2007
14:12:09
krell
(08.02.2007 14:12:09)
proszę, nawet sobie klakierów w osobie celam wychowali...no pięknie, pięknie...
07.02.2007
22:35:22
celam
(07.02.2007 22:35:22)
zwazywszy na klientow Partner of Promotion jest najlepszą firmą!!!! A Ci którzy tego nie doceniają sa po prostu zazdrośni!!!! tylko w Polsce jest tak, że zazdrościmy innym odnoszonych sukcesów!!!! ale to wynika z tego , że tymi zazdrosnymi są sami nieudsacznicy, którzy niczego nie potrafia dokonać, więc krytykują innych
04.02.2007
21:18:17
krell
(04.02.2007 21:18:17)
Max, idziesz na wódkę? Bo mam powoli dosyć swojego życiowego wyboru i chciałbym się zapomnieć...
04.02.2007
21:17:34
krell
(04.02.2007 21:17:34)
Ad pkt. 9 z kryteriów wyboru...tiaaa...prezencja wizerunkowa Imć Pana Trochimiuka jest...wszechobecna...co otworzę gazetę "branżową" (Press, Brief, Piar, itp., itepierde...), to Go widzę. Aż się boję lodówkę otworzyć...
04.02.2007
21:15:23
krell
(04.02.2007 21:15:23)
Podziwiajmy się sami. Będzie fajnie. PT Pan Trochimiuk już pobił samego siebie. A wydawało się, że nie da rady... Boszzzz.....pora umierać...
03.02.2007
20:48:49
Max
(03.02.2007 20:48:49)
Równocześnie chciałbym ogłosić zwycięzcę Impactora - czyli najbardziej podziwianą agencję PR roku ... 2007. Będzie to Partner of Promotion - w końcu Trochimiuk jest Prezesem ZFPR. (Wyniki będą ogłoszone w 2008 r.) Nie ma sensu tracić pieniędzy na przygotowania, głosowanie - od razu Gala Zwycięzców. Życzę dobrego samopoczucia organizatorom Impactorów oraz klientom najbardziej podziwianych agencji :)))))))))))))))))))))))))))))))
03.02.2007
20:41:55
Max
(03.02.2007 20:41:55)
W kontekście poprzedniego postu i kryteriów wyboru "najbardziej podziwianej agencji" chciałbym zwrócić uwagę na punkt 1 i 5 i przypomniejć, że w minionym roku zarówno z Rowlanda jak i od Partnersów odeszli kluczowi pracownicy Czyli Eliza Misiecka i Piotr Talarek.
03.02.2007
20:38:43
Max
(03.02.2007 20:38:43)
Aby uświadomoć hipokryzję podaję kryteria wyboru: 1 Jakość kadry menedżerskiej 2 Innowacyjność produktów i usług 3 Jakość produktów i usług 4 Wartość długoterminowych inwestycji 5 Umiejętność pozyskiwania, rozwoju i utrzymywania talentów 6 Alokacja aktywów firmy 7 Solidność finansowa 8 Odpowiedzialność społeczna 9 Prezencja wizerunkowa
03.02.2007
20:36:45
Max
(03.02.2007 20:36:45)
Niech mi ktoś powie, że ta nagroda jest obiektywna. Niech mi ktoś powie, że nie jest to kit czy pelna, obrzydliwa manipulacja. Niech mi ktoś powie, że wierzy iż Partner of Promotion i Rowland są najbardziej podziwianymi firmami w Polsce na zmianę od 6 lat.
03.02.2007
20:33:13
Max
(03.02.2007 20:33:13)
Dowiedziałem się, że w jury są wyłącznie przedstawiciele ZFPR - od każdego członka jeden przedstawicie. Można zatem powiedzieć, że jest to nagroda przyznawana sobie przez ZFPR. Dublowanie Złotych Spinaczy, bo tam, poza kilkama wyjątkami, nagradzane są wyłącznie agencje z ZFPR. W 2005 r. zwycięzcy to: PofP, w 2004 r. Rowland, w 2003 r. Rowland, w 2002 r. Rowland, w 2001 r. PofP, Wcześniej nie wybierano agencji PR. Trzeba zaznaczyć, że zawsze nominowane są Rowland, Partnersie i Sigma.
03.02.2007
18:32:14
N do Maxa
(03.02.2007 18:32:14)
Pisałem już, kto jest w jury. To jurorzy wybierają "najbardziej podziwianą". Można się domyślać, że przez siebie, prawda?
02.02.2007
19:22:00
Max
(02.02.2007 19:22:00)
Ponowię pytanie i lecę na stronę Impactorów aby poczytać o zasadach wyboru :) Czy może ktoś za odpowiedź na pytanie przez kogo agencja ma być najbardziej podziwiana: prze klientów, pracowników, zarząd ZFPR"?
02.02.2007
16:24:33
Okop.
(02.02.2007 16:24:33)
Śmieszne te kategorie. Tak puste i próżne, że aż śmieszne. Czy jak w tym roku jest się podziwianą agencją, to znaczy, że w poprzednich latach nie było co podziwiać? Jak poza tym można podziwiać coś tak nietrwałego. Rozumiem kobiecą urodę, ale agencję? Słowem - to dla mnie znak zniewieścienia branży. Ale marketingowo to działa - pewnie nie miałbym nic przeciwko otrzmaniu takiej nagrody. Tylko czy byłbym wtedy jeszcze normalny...
02.02.2007
15:51:11
N
(02.02.2007 15:51:11)
Jurorzy Impactorów to wybrane przez organizatorów osoby ze środowiska PR, reklamy, branży badawczej, z domów mediowych itp. Wydaje mi się, że to łącznie kilkadziesiąt osób - Maxowi polecam stronę impactor.pl. Dla jasności - nie jestem ani jurorem, ani organizatorem:))
02.02.2007
14:41:39
Max
(02.02.2007 14:41:39)
Jakie są zasady nominacji i kto wybiera "Najbardziej podziwianą agencję PR roku"? Czy może ktoś za odpowiedź na pytanie przez kogo agencja ma być najbardziej podziwiana: prze klientów, pracowników, zarząd ZFPR"?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin