Nominowani do wyróżnień

dodano: 
03.09.2008
komentarzy: 
0

Znamy już nominowanych do wyróżnień Layout Roku, Tekst Roku i Okładka Roku – nagroda publiczności w Konkursie Biuletynów Firmowych 2008 organizowanym przez Agape. Równolegle rozpoczęło się głosowanie internautów na Okładkę Roku.

Nominacje do wyróżnień w kategorii Biuletyn wewnętrzny
Layout Roku
„Getinside”, Getin Bank
„Świat Piwa”, Kompania Piwowarska
„Yoshi!”, Toyota Motor Manufacturing Poland

Tekst Roku
Tekst „Krakowskie wypieki”, „Nasz Krąg”, nr 3/2007, Allianz Polska
Tekst „Ptasie radio”, „Hapowo”, nr 14, wiosna 2008, Hewlett-Packard Polska
Tekst „Zachem: trudne rozmowy o pensjach”, „Gazeta Ciech”, nr 11, maj 2008, Ciech

Okładka Roku – nagroda publiczności
„Family Magazine”, nr 49, wiosna 2008, Coca-Cola HBC Polska
„Korektor”, nr 3/2008, Lyreco Polska
„Teletrendy”, nr 3, kwiecień 2008, Telekomunikacja Polska

Nominacje do wyróżnień w kategorii Biuletyn zewnętrzny
Layout Roku
„Aquarius Magazine”, MultiBank
„Audi Magazyn”, Kulczyk Tradex
„Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Tekst Roku
Tekst „4200 mil samotnej żeglugi”, „Formuła Allianz”, nr 3/2007, Allianz Polska
Tekst „Komputer za kółkiem”, „Dialog Non Stop”, nr 3 (8) 2008, Telefonia Dialog
Tekst „Moab skaliste piekło”, „Autotraper Magazyn”, nr wiosna-lato 2008, Autotraper Sport Service

Okładka Roku – nagroda publiczności
„Route. Magazyn Wszystkich Trakerów”, nr 2/2008, Mercedes-Benz
„Wi – Wiadomości Gospodarcze”, nr 04-05/2008, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa
„Wittchen Magazyn”, nr 4/lato 2008, Wittchen

Z nominacji do Layoutu Roku i Tekstu Roku w obu kategoriach Jury wybierze zwycięzców. O tym, kto zdobędzie wyróżnienie Okładka Roku w obu kategoriach, zdecydują internauci w głosowaniu, które potrwa do 3 października. Głosować można pod adresem www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_glosowanie.php

Ogłoszenie wyników całego Konkursu, w tym kategorii Biuletyn elektroniczny, odbędzie się na specjalnej Gali w październiku.
Jednym ze sponsorów Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 jest Instytut Monitorowania Mediów.
PRoto jest patronem medialnymi konkursu. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin