Nominowani w konkursie PRotony 2009

dodano: 
12.05.2009
komentarzy: 
0

Zakończyło się głosowanie członków Akademii Ekspertów PR, w wyniku którego znamy już nominowanych w trzeciej edycji nagród branży public relations - PRotony 2009. Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone na Gali wręczenia nagród 18 czerwca w restauracji BIO Porta 13.

Nominowani (kolejność alfabetyczna):

1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
- Piotr Czarnowski, First PR
- Ryszard Solski, Solski Burson-Marsteller
- Marek Zaleski, Weber Shandwick

2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
- Jakub Antoszewski, Millward Brown SMG/KRC
- zespół: Mateusz Galica, Karina Kędzierska, Anna Rostkowska TNS OBOP
- Agnieszka Kościuszko, Tygodnik Powszechny

3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej
- Krzysztof Candrowicz, Łódź Art Center
- Wojciech Muża, Towarzystwo Opieki Nad Zwierzętami w Polsce
- Agnieszka Sznyk-Basałyga, WWF Polska

4) Rzecznik prasowy
- Arkadiusz Mierzwa, Bank Pekao SA
- Dawid Piekarz, PKN ORLEN
- Michał Wrzosek, Polskie Koleje Państwowe SA

5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR
- Ewa Hope, Politechnika Gdańska
- Wojciech Jabłoński, Uniwersytet Warszawski
- Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski

Jeżeli zajmują się Państwo zawodowo PR-em lub pracują w mediach zachęcamy do udziału w głosowaniu na specjalną Nagrodę Publiczności. Laureat tego wyróżnienia jest wybierany spośród osób nominowanych we wszystkich pięciu kategoriach.
Chętnych do udziału w głosowaniu na specjalną nagrodę publiczności prosimy o zarejestrowanie się do 15 maja. Głosowanie publiczności rozpocznie się 18 maja. Osoby, które się zarejestrują, mogą oddać tylko jeden głos.

Wyniki głosowania Akademii Ekspertów Public Relations dostarczyła Kancelaria Leśnodorski i Ślusarek, audytor konkursu.
Współorganizatorem Gali jest restauracja BIO Porta 13, mieszcząca się w Warszawie przy ul. Chmielnej. Sponsorami Gali są: Instytut Monitorowania Mediów i Web Search Factory.
Patronami medialnymi konkursu są: Brief i Radio PiN.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin