Nowa agencja eventowa

dodano: 
08.04.2009
komentarzy: 
0

Na polskim rynku pojawiła się nowa agencja specjalizująca w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych - endorfina events. Jej założycielami są Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion. Agencja ma już pierwszych klientów.

Sołtysiak zajmuje się prowadzeniem eventów od 2003 roku. Pracowała m.in. dla Canal+, UNICEF, Mercedes Benz, Shell, British American Tobacco, AGORA, Netia czy Aster. Była szefem zespołu odpowiedzialnego za wszystkie organizację imprez dla Phillip Morris.

Ledzion z branżą eventową związany jest od 2004 roku. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako marketing manager turnieju tenisowego J&S Cup. Następnie pracował w Pernod Ricard, odpowiadając za strategię marketingową marki Ballantine’s w Polsce. Uczestniczył również w produkcji wydarzeń specjalnych dla takich klientów, jak: Shell Polska, Axel Springer, Canal+ czy Tele2. Przez ostatni rok pełnił funkcję new business directora w jednej z członowych agencji interaktywnych.

Wśród obecnych klientów agencji, która rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku, są m.in.: MTV Networks Polska (MTV, MTV HD, VIVA, Nickelodeon), PKO SA, Google Polska, Food Care (Tiger). (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin