Nowa agencja PR w Warszawie
Z początkiem 2006 w Warszawie rozpoczęła działalność firma public relations – między słowami. „Powstaliśmy, aby pracować na rzecz kultury. Tej wysokiej i tej niższej. Wychodzimy z inicjatywą do wszelkich instytucji kulturalnych (i nie tylko), aby wspólnie promować i komunikować o kulturalnym świecie” – tak o misji firmy wypowiada się jej właścicielka.
W ofercie agencji znajdą się takie usługi jak: organizowanie konferencji prasowych, kompleksowe przygotowywanie materiałów informacyjnych, wymyślanie, planowanie i realizowanie kampanii promocyjnych, eventów, akcji społecznych oraz wszelkich działań składających się na budowanie wizerunku imprez kulturalnych. Właścicielką i założycielką firmy jest Aneta Załęska, Magister Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacji public relations, która ukończyła również studia z tej samej specjalizacji w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Załęska jest również prezesem Organizacji Public Relations PRogress, którą założyła jeszcze na studiach. W branży public relations pracuje od ponad trzech lat.