Kupowanie podczas oglądania wideo na Facebooku? Serwis testuje nową funkcję

dodano: 
05.12.2018
komentarzy: 
0

Facebook prowadzi testy nowej funkcji, która umożliwi stronom prezentację swoich produktów w formie transmisji wideo na żywo – informuje wersm.com. Jak czytamy, użytkownicy będą mogli dokonać zakupu w czasie oglądania filmu przez wykonanie zrzutu ekranu z produktem, który chcą nabyć, i przesłanie go do sprzedawcy.

Autor artykułu George Carey-Simon przyznaje, że w tej chwili nie wiadomo, jak dokładnie będzie działać proces zakupu, ale prawdopodobnie wykonanie zrzutu ekranu i jego przesłanie będzie łatwe dzięki wprowadzeniu jakiejś dodatkowej opcji.

Dalej źródło przywołuje wypowiedź Jeffa Higginsa, współpracującego z socialmediatoday.com. Jego zdaniem nowa funkcja przeznaczona jest raczej dla małych przedsiębiorców, a nie dla dużych marek, które – jak twierdzi – nie korzystają z tego typu rozwiązań.

tweet @ItsJeffHiggins
Źródło: twitter.com/ItsJeffHiggins

Jak czytamy dalej, nowa funkcja nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich. Istnieje co prawda lista oczekujących, ale dotychczas nie udostępniono publicznego linku do zapisów.

Carey-Simon zauważa, że transmisje wideo dla sprzedawców są kolejnym elementem – po uruchomieniu usługi Marketplace – stworzonym po to, by ułatwić sprzedaż na Facebooku. Jak jednak dodaje autor, niewiadomą, która łączy obie funkcje, jest sposób, w jaki platforma chce finalizować płatności, tak by odbywało się to wyłącznie za jej pośrednictwem. (bm)

Źródło:

wersm.com, Facebook Tests New „Live Video For Sellers” Feature, George Carey-Simos, 2.12.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin