Nowa kampania promocyjna Polski za granicą

dodano: 
23.09.2005
komentarzy: 
0

„Postawić na intelekt, a nie na historię” – takie hasło będzie towarzyszyć nowej kampanii promocyjnej naszego kraju w zagranicznych mediach, donosi Rzeczpospolita. Od 3 października w telewizjach (BBC World, CNN International) oraz prasie (Time Magazine, Financial Times i Wall Street Journal) będą ukazywać się reklamy zachwalające nasz kraj.
Motywem przewodnim kampanii jest bijące serce, które nawiązuje do centralnego położenia Polski w Europie. „Chcemy, żeby Polskę postrzegano jako dynamicznie rozwijający się kraj, którego największym atutem jest kapitał intelektualny” – mówi Marcin Kaszuba, wiceminister gospodarki.

Źródło:

Rzeczpospolita, Postawić na intelekt, a nie na historię, 23.09.2005, s. B3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin