Nowa kampania wizerunkowa LOT-u

dodano: 
05.08.2005
komentarzy: 
0

1 sierpnia ruszyła nowa kampania Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Pod dobrymi skrzydłami”. Kampania ta wprowadza nową strategię reklamową marki LOT opracowaną przez Ogilvy Brand Consulting. Bohaterami reklam zrealizowanych techniką animacji są ptaki. Kampania obejmuje telewizję, prasę, Internet, outdoor oraz indoor, potrwa do końca miesiąca. Jej celem jest zmiana wizerunku marki i realizacja strategii komunikacyjnej: „Podążamy za potrzebami pasażerów”. „Istotą strategii zaproponowanej klientowi jest obranie »trzeciej drogi«, czyli nie koncentrowanie się na segmencie biznesowym bądź prywatnym, ale pogodzenie różnorodnych potrzeb wielu segmentów rynkowych i dostosowanie do nich oferty LOT” - twierdzi Dariusz Kubuj, dyrektor strategiczny Ogilvy Brand Consulting. Zgodnie z przyjętą strategią odbiorcami działań docelowych kampanii są zarówno klienci biznesowi, jak i pasażerowie indywidualni. „Inspiracją do kampanii reklamowej było logo LOT, którego nieodłącznym elementem jest żuraw,” mówi Robin Weeks, dyrektor kreatywny agencji Gruppa66 Ogilvy. „Żuraw ma symbolizować elegancję i klasę. Jego wdzięk ma potencjał do budowania ciepłego, emocjonalnego wizerunku marki. Aby platforma była pełna, do »żurawdessy« dołączyły inne ptaki.” 30-sekundowy spot TV można od poniedziałku oglądać w stacjach telewizyjnych, towarzyszą mu działania w prasie, Internecie, reklama zewnętrzna i wewnętrzna.




komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin