Nowa spółka dla social mediów w Brand Support

dodano: 
29.01.2013
komentarzy: 
0

Brand Support utworzyło w ramach swojej struktury nową spółkę – SHAKE HANDS, wyspecjalizowaną w strategiach dla mediów społecznościowych.

SHAKE HANDS jest w grupie niezależna. Funkcję dyrektora zarządzającego pełni Szymon Ślipko, który dołączył do Brand Support we wrześniu ubiegłego roku. Ślipko związany jest z branżą mediów społecznościowych od 5 lat, pierwsze doświadczenie zdobywał w Brand New Media, następnie w agencji Hypermedia, gdzie zarządzał działem social media. Według niego „przyszłość marketingu należy do mediów społecznościowych – bez względu na to, jaką formę przyjmą w przyszłości, będą odgrywać kluczową rolę w budowaniu strategii marketingowych”.

SHAKE HANDS ma już na swoim koncie kilka projektów realizowanych dla takich marek, jak: Danone (Natura. Tu jest mi dobrze, Danone Nations Cup oraz Podziel się Posiłkiem) czy Coty Polska. (es)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin