Nowa strategia, nowy branding FleishmanHillard
1 maja Fleishman-Hillard wprowadził nowy branding firmy. „Już wiele lat temu dostrzegliśmy zmiany, które stopniowo zachodzą w komunikacji. Obserwowaliśmy również, jak zmieniają się wymagania naszych klientów, którzy oczekiwali od nas nowych, zintegrowanych rozwiązań. Odpowiadając na potrzeby firma wdrażała nowe rozwiązania i usługi. Ostatecznie podjęliśmy decyzję o zaprezentowaniu nowej strategii,
a także nowego brandingu Fleishman-Hillard podkreślającego te zmiany” – mówi Dave Senay, president i CEO FleishmanHillard.
Na podstawie rozmów z setką klientów, pracowników i przedstawicieli branży zarządzający Fleishman-Hillard doszli do wniosku, że tym co łączy zmiany na rynku, potrzeby klientów i filozofię firmy jest słowo: „True” (autentyczne, prawdziwe). Aby podkreślić przywiązanie do tego słowa i wartości, jakie się z nim wiążą, postanowiono więc wprowadzić nowy "tagline", który brzmi „The Power of True”.
Zmianie ulegnie również dotychczasowa identyfikacja wizualna, a na potrzeby kampanii komunikującej o tych zmianach globalnie, przygotowana została również strona true.fleishmanhillard.com.
A tak zmieniało się logo na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci