.

 

Nowa twarz prezydenta

dodano: 
29.11.2007
komentarzy: 
0

Na łamach tygodnika Polityka, w artykule o roli kancelarii prezydenta po październikowych wyborach parlamentarnych, Joanna Cieśla zastanawia się nad nowym wizerunkiem głowy państwa. Wyniki ostatnich sondaży CBOS-u i OBOP-u wskazują na to, że wzrosła grupa osób pozytywnie oceniających działalność prezydenta. Jest to raczej efekt ogólnej poprawy nastrojów politycznych Polaków po wyborach - uważają wspomniani w tekście badacze.

Nad poprawą wizerunku Lecha Kaczyńskiego od lipca pracuje Michał Kamiński. Jak przekonuje autorka, nawet w opinii samych działaczy PiS, te działania nie przyniosły przełomu. Podobne zdanie ma ekspert ds. wizerunku publicznego Wiesław Gałązka: „główna zmiana po tych kilku miesiącach jest taka, że Kamiński staje się bardziej znany niż prezydent. Lecha Kaczyńskiego na ogół nie widzimy tylko słyszymy o nim bajki.”

W opinii Cieśli wyzwaniem, stojącym przed kancelarią prezydenta, jest wypracowanie długofalowej strategii wizerunkowej Lecha Kaczyńskiego, aby była ona zgodna z osobowością prezydenta, a z drugiej strony z powierzoną mu rolą głowy państwa. (al)

Źródło:

Polityka, Pałac Warowny, Joanna Cieśla, 01.11.07, s. 26
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin