Nowa usługa Lighthouse Consultants

dodano: 
21.11.2006
komentarzy: 
12

Agencja Lighthouse Consultants uruchomiła nową usługę – infolinię w sytuacji kryzysowej. Klienci agencji mają możliwość skorzystania z call center przygotowanego na ich potrzeby w celu zaradzenia sytuacji kryzysowej. Infolinia ta obsługiwana będzie przez przeszkolony zespół konsultantów Lighthouse, którzy będą odpowiadać zainteresowanym klientom i kontrahentom obsługiwanej firmy na pytania dotyczące kryzysu. (kk)

Informacja została przeredagowana ze względu na pojawiające się komentarze.

komentarzy:
12

Komentarze

(12)
Dodaj komentarz
24.11.2006
22:46:00
jot
(24.11.2006 22:46:00)
mr przem stara sie prostowac zardzewiale gwozdzie :)
24.11.2006
16:28:41
ned
(24.11.2006 16:28:41)
@X rozwalił mnie twój komentarz, nie wiem, czy się śmiać, czy płakać, ale mam radę - idź do szefa i poproś, żeby cie wysłał na kurs "podstawy PR"
24.11.2006
12:44:46
haha
(24.11.2006 12:44:46)
no, rzeczywiscie dobry zarzut! "Redakcja zamieściła wyłącznie jeden akapit z informacji prasowej". a, to przepraszam bardzo, wszystkie inne media oczywiscie zamieszczaja panstwa informacje w calosci, prawda? panie Przemku, swietny i doswiadczony z Pana specjalista, moze czas podszkolic troche zespol chocby w tym podstawowym narzedziu PR-owca?
24.11.2006
12:32:56
X
(24.11.2006 12:32:56)
Bo proto przekeja IP dosłownie, ale nie w całosci... nie wiedziec czemu..
23.11.2006
19:40:23
mochoo
(23.11.2006 19:40:23)
Jak tak, to pomysł OK. Ale jak pisze ned wyszła wam informacja z której od początku nie wiadomo o co chodzi.
22.11.2006
11:31:41
ned
(22.11.2006 11:31:41)
może trzeba było jaśniej napisać ten akapit w informacji prasowej?
22.11.2006
9:35:04
Przemysław Mitr...
(22.11.2006 9:35:04)
Redakcja zamieściła wyłącznie jeden akapit z informacji prasowej stąd zapewne niedopowiedzenia. Oczywiście nie chodzi tu o numer pod którym klient agencji może skontaktować się z konsultantem w sytuacji kryzysowej. Cóż w tym byłoby nadzwyczajnego? Usługa dotyczy prowadzenia w przypadkach kryzysowych infolinii w imieniu klienta gdy ten nie chce/nie może robić tego własnymi siłami lub nie chce zlecać tego dużemu call center. Sytuacje takie zdarzały się coraz częściej dlatego zaoferowaliśmy w ramach doradztwa w sytuacjach kryzysowych usługę infolinii. Specjalista w zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych, rozumiejący wszelkie niuanse danej sprawy jest doskonałym źródłem informacji jako przedstawiciel klienta. Co istotne nie trzyma się sztywno informacji zapisanych w dokumencie pytań i odpowiedzi jak często ma to miejsce w dużych call center, ale potrafi dobrać argumenty i sposób przekazu dostosowany do rozmówcy i przebiegu rozmowy. Naszym Klientom daje to poczucie, że i na tym etapie zarządzanie informacją w kryzysie zostało powierzone specjalistom - wiemy to od nich. Pozdrawiam, Przemek Mitraszewski
21.11.2006
21:42:12
ann
(21.11.2006 21:42:12)
"Dysponują oni wiedzą na temat danego kryzysu" - nie ruzumiem - czy oni są od razu szkoleni z kryzysu w danej firmie? wiedzą lepiej, co się w dzieje u klienta, choć siedzą przy telefonie?
21.11.2006
18:50:36
do "."
(21.11.2006 18:50:36)
rozumiem Cię w pełni... firma ogłasza, że będzie wykorzystywała telefon do kontaktu z klientem...
21.11.2006
17:14:44
.
(21.11.2006 17:14:44)
zaiste przedziwna to informacja....
21.11.2006
14:22:55
mochoo
(21.11.2006 14:22:55)
To ciekawe. Dodatkowe fee za kontakt telefoniczny z konsultantem... Niezła reklama, nie ma co...:)
21.11.2006
11:26:55
Zuzia
(21.11.2006 11:26:55)
Ciekawe ile na rok będzie takich telefonów? Intryguje mnie tez do kogo wcześniej dzwonili ich klienci w kryzysie? Do konkurencji?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin