Nowak: czarny PR sprzeczny z naturą

dodano: 
24.06.2014
komentarzy: 
0

„PR nie ma nic wspólnego z rozgrywkami, propagandą czy innymi nieetycznymi zachowaniami” –  zauważa  Mikołaj Nowak, w serwisie Brief.pl. I dodaje, że pojęcie „czarnego PR-u”, nie znika, wręcz przeciwnie – często jest na ustach ekspertów.

„To bardzo ważne, aby wreszcie zrozumieć, że tak, jak nie ma puszczalskich dziewic, nie ma nieetycznego pijaru. To fizycznie niemożliwe i sprzeczne z naturą” – pisze Nowak.

Zaznacza ponadto, że przez notoryczne powielanie błędu traci na tym środowisko public relations. Jak czytamy, definicja tego mylnie nazywanego zjawiska jest również w Wikipedii, z której korzystają między innymi studenci. „Ludzie w branży – co gorsza, pijarowej! – dalej używają nieistniejącego terminu »czarny PR«. A wystarczy zastąpić go jeszcze popularniejszym propaganda” – radzi Nowak. (mw)

 

Źródło:

Brief, Czarny PR nie istnieje: Używaj poprawnie: propaganda, Mikołaj Nowak
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin