Nowe formy kontaktu

dodano: 
22.02.2007
komentarzy: 
0

Kevin O’Keefe na swoim blogu poruszył temat współpracy firm prawniczych oraz PR-owców pracujących dla tych samych klientów. Wspomniał on o wykorzystaniu przez te dwie grupy tradycyjnych form kontaktowania się z mediami w trakcie sytuacji kryzysowej, które, jego zdaniem, są coraz mniej skuteczne.
O’Keefe pisze o konieczności szybkiego reagowania na negatywne wobec firm informacje, które pojawiają się w mediach elektronicznych. Zwraca uwagę, że np. w przypadku TV kablowej, która nadaje swój program przez całą dobę, zastosowanie tradycyjnych form kontaktów z mediami zupełnie nie zdaje egzaminu.
Jako przykład skutecznego rozwiązywania takich problemów O’Keefe podaje wykorzystanie kanału YouTube do szybkiego kontaktowania się z szerokim gronem odbiorców. Na rozwiązanie takie zdecydował się David Neeleman, CEO w firmie JetBlue. Gdy reprezentowane przez niego linie lotnicze musiały odwołać kilka lotów, aby poinformować o tym fakcie i osobiście przeprosić klientów wykorzystał YouTube, na którym umieścił nagrane oświadczenie i przeprosiny. (psp)

Źródło:

www.kevinlexblog.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin