Nowe kategorie w konkursie Złote Spinacze 2016

dodano: 
14.06.2016
komentarzy: 
0

Rusza czternasta edycja Złotych Spinaczy, konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

Zgłoszenia do 31 kategorii konkursowych (18 głównych, 2 specjalnych i 11 sektorowych) można nadsyłać do 4 sierpnia do godziny 16 - w pierwszym terminie i do 11 sierpnia do godziny 16 w drugim, ostatecznym terminie.

Są też nowości, jak: nowe kategorie główne: Employer Branding, Content Marketing, Custom Publishing, nowy sektor: Professional Services i w kategoriach głównych i sektorowych Brązowy, Srebrny i Złoty Spinacz.

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe  oceniać będzie 50 jurorów. Audytorem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na stronie

Najważniejsze terminy związane z konkursem:

4 sierpnia do godz. 16:00 – zakończenie przyjmowania zgłoszeń do konkursu w pierwszym terminie
11 sierpnia do godz. 16:00 –  zakończenie przyjmowania zgłoszeń do konkursu w drugim, ostatecznym terminie
3 października – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów
3–20 października do godz. 16.00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu
2 grudnia – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin