Moto.pl ma nowe logo

dodano: 
09.04.2019
komentarzy: 
0

Serwis motoryzacyjny Moto.pl, będący częścią portalu Gazeta.pl, zmienił identyfikację wizualną. Odświeżono też layout strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Wprowadzone zmiany są początkiem większego procesu rebrandingu, który zakłada również zmianę strategii contentowej serwisu – tłumaczą jego przedstawiciele.

Nowe logo serwisu składa się z sygnetu w kolorze czerwonym oraz czarnego logotypu. Jak opisuje Małgorzata Ruszkowska, projektantka znaku, „dynamiczna forma sygnetu nawiązuje do bieżnika opony i płomieni”. „Przy projektowaniu nowego logo serwisu najważniejszym założeniem było uchwycenie takich cech jak: prędkość, dynamika, wolność, pasja, rywalizacja, niezależność, pęd, postęp i innowacyjność. Logo ma nowoczesną i prostą formę, a jego dynamiczny charakter oddaje główne atrybuty związane z motoryzacją” – dodaje Ruszkowska.


Poprzednie logo serwisu Moto.pl

Za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej serwisu odpowiada wewnętrzny zespół portalu Gazeta.pl. Wszystkie prace związane z rebrandingiem, w tym m.in. zakładające zmianę strategii redakcyjnej serwisu mają potrwać około roku. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin