.

 

„Nowe media, czyli make PR great again!”. Kolejne PRywatki już jutro

dodano: 
21.11.2016
komentarzy: 
0

Spotkanie poświęcone PR-owi w czasach cyfrowej rewolucji oraz wykorzystywaniu narzędzi takich jak Instagram w nowych modelach biznesowych odbędzie się 22 listopada 2016 o godzinie 19:00 w Warszawie.

Gośćmi spotkania będą Kamil Bolek i Aleksander Foks. Prelegenci będą mówić o tym, jak wykorzystać rozkwit nowych mediów i skutecznie dotrzeć ze swoim przekazem do odbiorcy za pośrednictwem Instagrama, Snapchata lub Tindera. Zastanowią się także, czy nowe kanały komunikacji „są w stanie pogodzić marketera, pijarowca i konsumenta”.

Aleksander Foks to z wykształcenia medioznawca (absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego), a z zawodu PR-owiec. Pracował zarówno po stronie prasy, jak i klienta korporacyjnego. Współpracował także z organizacjami pozarządowymi i samorządowymi. Dziś odpowiada za wdrażanie nowych mediów do całościowych strategii komunikacji. W obszarze jego zainteresowań leży również e-commerce.

Kamil Bolek - PR&Brand Manager w LifeTube oraz Head of Communication w indaHash. Zajmuje się komunikacją firmy m.in. z digital influencerami i ich publicznością, markami oraz agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Odpowiada za markę indaHash na rynkach w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Na co dzień obserwuje szaloną dynamikę zmian w konsumpcji mediów i stale rosnące znaczenie wideo oraz digital influencerów - zarówno w świecie online, jak i offline.

PRywatki to cykl otwartych spotkań dotyczących różnych dziedzin komunikacji: PR-u, marketingu, reklamy, lobbingu itd. Organizatorem spotkań jest Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator”.

WSTĘP WOLNY

22 listopada 2016, godzina 19:00. Państwomiasto, ul. Andersa 29, Warszawa.

Więcej informacji na stronie wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin