Nowe stacje radiowe i TV w ofercie IMM

dodano: 
04.01.2007
komentarzy: 
12

Od stycznia Instytut Monitorowania Mediów poszerzył swoje usługi o monitoring kolejnych stacji telewizyjnych i radiowych. IMM przez całą dobę monitoruje programy RTV z ośmiu ośródków: w Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie oraz w nowych w ofercie miastach - Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki temu IMM jako jedyny w Polsce stale monitoruje 26 regionalnych rozgłośni radiowych. Łącznie w ofercie Instytutu znajduje się 55 polskich stacji radiowych i telewizyjnych.
Od stycznia Instytut poszerzył zakresu monitorowanych mediów regionalnych o kolejne ośrodki – w Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki temu klienci firmy uzyskają materiały z następujących stacji: TVP3 Bydgoszcz, Eska Bydgoszcz, PR PiK i Radio Plus; TVP3 Łódź, Eska Łódź, Radio Pogoda Łódź, PR Łódź.
W Warszawie IMM objął monitoringiem kolejne 4 stacje radiowe – Radio Eska Warszawa, Radio Kolor, Radio Wawa, Antyradio oraz 3 stacje telewizyjne – TVN Style, TVN7 i TV Puls. Łącznie w ofercie Instytutu znajduje się aż 55 polskich stacji radiowych i telewizyjnych. IMM jako jedyny w Polsce stale monitoruje 26 regionalnych rozgłośni radiowych. Wszystkie materiały zamówione w IMM klienci mogą otrzymać w ciągu 1-2 godzin po emisji. Aktualna i pełna lista wszystkich monitorowanych mediów jest dostępna na stronie. (kk)

komentarzy:
12

Komentarze

(12)
Dodaj komentarz
08.01.2007
14:53:28
krell cd
(08.01.2007 14:53:28)
Ty masz prawo do bycia niezadowolonym, ja - do bycia bardzo zadowolonym. W IMM masz swojego opiekuna, może to kwestia kontaktów interpersonalnych? Pzdr krell
08.01.2007
14:52:32
krell
(08.01.2007 14:52:32)
do edwina: NIE LIŻEMY SOBIE
05.01.2007
17:58:03
Paweł Sanowski ...
(05.01.2007 17:58:03)
W połowie zeszłego roku wprowadziliśmy nowy system do monitorowania Internetu. Przyznaję, że w okresie zmian były kłopoty, ale teraz nasz monitoring internetu jest bezkokurencyjny - zapewniam. Porównaj teraz!
05.01.2007
17:40:46
edwin
(05.01.2007 17:40:46)
nie ma co lizac sie tu po ... prawda jest taka, że monitoring internetu w IMM występuje tylko na fakturze! korzystając z waszych usług przez półtora roku - kilkanaście razy zdarzało się, że sam podawałem wam linki do stron, gdzie były niezmonitorowane teksty. jesli nie potraficie tego robić, nie macie ludzi lub odpowiednich narzędzi pracy to wycofajcie te usługę z oferty, bo robi to nienajlepsze wrażenie... acha jeszcze do poprawienia pozostaje wam monitoring prasy lokalnej i sublokalnej... ale zdaję sobie sprawę, że na to potrzeba czasu...
05.01.2007
15:10:54
krell
(05.01.2007 15:10:54)
Panie Pawle, Odpisałem Panu tam. Dwie wiadomości. Pozdrawiam :)
05.01.2007
14:36:07
Inka
(05.01.2007 14:36:07)
Od kilku lat (3,5) korzystam z usług IMM i szczerze mówiąć, mimo bombardowania ofertami (a może własnie dlatego;) przez firmy konkurencyjne nie zmierzam tego zmieniać. Powód jest prosty: wolę mercedesa niż fiata, tym bardziej, że cena jest ta sama:))) Szczególnie teraz kiedy monitoring internetu i radia w regionach mają zwyczajnie bezkonkurencyjny.
05.01.2007
14:31:14
krell
(05.01.2007 14:31:14)
Panie Pawle, Oceniam bardzo wysoko, a jeśli mi Pan rzuci coś na: anonim79@gazeta.pl, to porozmawiamy o konkretach. :) Z podaniem nazw konurencji. :) Pozdrawiam :) PS Próbnego nie muszę już testować, bo wiem, że jest świetny. I to dla Was najlepsza rekomendacja.
05.01.2007
14:27:50
Paweł Sanowski ...
(05.01.2007 14:27:50)
Cieszę się, że oceniasz usługi IMM jako "świetne". Analizuję na bieżąco ceny konkurentów i nieprawdą jest, że mają usługi tańsze, a już absolutnie nie o kilkadzisiąt procent. Jeżeli prawdą byłoby to co piszesz, to IMM nie miałby już klientów. Jednak co miesiąc pozyskujemy kilkunastu nowych, którzy mają świadomość rynku. Kończąc, proponuję każdemu zainteresowanemu przed podjęciem decyzji porównać ofertę cenową a następnie zamówić 1-2 tyodniowy bezpłatny monitoring próbny.
05.01.2007
14:17:03
krell
(05.01.2007 14:17:03)
dodam jeszcze, bo trzeba to wyciągnąć przed nawias, że monitoring IMM był naprawdę bardzo porządny, ale cóż, budżet, cięcia, itd.
05.01.2007
14:00:09
krell
(05.01.2007 14:00:09)
Wywołany do tablicy podam przykład: za ten sam (podkreślam - ten sam model monitoringu) IMM rok temu zażyczył sobie X zł, a dwie konkurencyjne firmy (mogę prywatnie powiedzieć, jakie) - 0,4X i 0,3X. Mimo, że chciałem kontynuować korzystanie z usług IMM (przyznaję - świetnych!). Ale nowe (i tańsze!) nie okazały się gorsze. Zatem trudno mi wyciągać średnią z tych trzech ofert, bo sama statystyka ma tę przedziwną właściwość, że spacerując z psem i on, i ja mamy średnio po 3 nogi... :)
05.01.2007
13:23:53
Paweł Sanowski ...
(05.01.2007 13:23:53)
Ceny IMM nie odbiegają od cen firm konkurencyjnych (Press nr 10/05 str. 88). Jak wynika z zestawienia większość firm jest droższa. Równocześnie chciałbym zaznaczyć, że na cenę wpływa także jakość samego produktu i obsługi oraz zakres usług.
05.01.2007
12:49:53
krell
(05.01.2007 12:49:53)
i to zapewne dlatego ma tak wysokie ceny na monitoring mediów... ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin