Nowi klienci Sensors

dodano: 
08.02.2005
komentarzy: 
0

Agencja public relations Sensors rozpoczęła współpracę z Reader`s Digest, Nestlé Polska, Faurecia, Ministerstwem Infrastruktury oraz Habitat for Humanity. Wydawnictwo Reader’s Digest powierzyło agencji kompleksową obsługę public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym w szczególności projekty związane z obchodami 10-lecia działalności firmy na polskim rynku. Dla koncernu Faurecia Sensors prowadzi działania związane z komunikacją rekrutacyjną. A dla firmy Nestlé Polska Sensors realizuje projekt wizerunkowy dla marki After Eight. Działania public relations dla Ministerstwa Infrastruktury dotyczyć będą kampanii społecznej na rzecz zapinania pasów bezpieczeństwa, która jest prowadzona w Polsce przez Euro RSCG Warsaw we współpracy z agencjami ROM oraz LAPAM. Sensors nieodpłatnie wesprze także Habitat for Humanity - organizację non-profit, która działa w 100 krajach, a jej misją jest pomoc niezamożnym rodzinom w budowie własnego mieszkania. Sensors przygotuje strategię komunikacji kampanii społecznej „Dach nad głową” dotyczącej problemu ukrytej bezdomności w Polsce.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin