Nowi PR-owcy OPPO. Po stronie marki i agencji

dodano: 
22.02.2021
komentarzy: 
0

OPPO, producent elektroniki użytkowej, i obsługująca go agencja 24/7Communication rozbudowują zespoły. W dziale PR OPPO pracę w lutym 2021 roku zaczął Robert Sierpiński, a do zespołu technologicznego agencji dołączył Damian Grabiński.

Robert Sierpiński

Robert Sierpiński w OPPO objął stanowisko specjalisty ds. PR. Będzie pod okiem Piotra Żaczki, PR Managera marki, wspierał budowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszą realizację, a także działania media i influencer relations oraz koordynację współpracy z agencją. Dotychczas na tym stanowisku w OPPO był wakat.

Sierpiński w branży PR pracuje od ośmiu lat. Ostatnio przez rok pracował w studiu komunikacji Hear You. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Hill+Knowlton Strategies i Havas PR, gdzie realizował projekty dla takich marek jak Samsung, Microsoft, Nokia, Spotify i Orange Polska. Był także koordynatorem ds. PR w HBO Polska i był współodpowiedzialny za komunikację kanału. Pracował też przez dwa lata w RTB House.

Damian Grabiński

Damian Grabiński został z kolei Account Managerem w zespole technologicznym 24/7Comunication i liderem zespołu obsługującego OPPO. Agencja od kwietnia 2020 roku prowadzi bowiem całościową komunikację tej marki. Grabiński będzie odpowiedzialny za ścisłą współpracę z klientem, prowadzenie biura prasowego marki oraz za kreację i koordynację strategii PR i wsparcie projektów marketingowych. Będzie także konsultować inne projekty z działu technologicznego agencji.

Z branżą PR Grabiński jest związany od ponad 14 lat. Wcześniej pracował w agencji First Public Relations, gdzie odpowiadał za działania m.in. dla klientów z branży technologicznej, transportowej i energetycznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz zarządzaniu kryzysowym. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin