Nowość na rynku wydawniczym: „Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory”

dodano: 
12.08.2014
komentarzy: 
1

W swojej najnowszej książce dr Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa, doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej...” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Autor przystępnie tłumaczy, w jaki sposób komunikować się z wyborcami, aby uzyskać ich poparcie i głos w wyborach.

Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nimi mechanizmy.

Dzięki lekturze dowiedzą się, jak:

- przygotować skuteczną kampanię wyborczą;

- udoskonalić swoje wystąpienia publiczne;

- prowadzić kampanię bezpośrednią;

- przygotować atrakcyjne materiały wyborcze;

- skutecznie współpracować z mediami;

- efektywnie wykorzystywać internet.


Dr Sergiusz Trzeciak – absolwent i stypendysta Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz Uniwersytetu w Oksfordzie. Doktorat obronił w London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami. Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw marketingu politycznego, wizerunku publicznego i public relations. Komentator polityczny w mediach krajowych i zagranicznych. Autor sześciu książek na temat marketingu politycznego i analizy polityki, które ukazały się w Polsce i Wielkiej Brytanii. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas oraz personal branding w ramach programu Executive MBA i Executive DBA Polskiej Akademii Nauk. W latach 2006-2008 prezes Instytutu Sobieskiego.

Od 1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu marketingu politycznego i personal branding, w których wzięło udział kilka tysięcy ludzi. Doradza partiom politycznym, sztabom wyborczym oraz indywidualnym kandydatom startującym w wyborach parlamentarnych i samorządowych. Współpracuje z OBWE, pomagając budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych w krajach Europy, Azji i Afryki Północnej.

Na stronie www.trzeciak.pl udostępnia artykuły i wywiady z dziedziny marketingu politycznego i personal branding.


PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.08.2014
14:45:38
Justyna Poluta
(27.08.2014 14:45:38)
Według publikacji – jednym z kluczowych narzędzi do oceny pozycji kandydata jest przeanalizowanie czynników zależnych i niezależnych. Dzięki publikacji "Drzewo Kampanii Wyborczej." sztab wyborczy, do którego należę, będzie mógł precyzyjnie zanalizować czynniki zależne. Trzeba skupiać się na tym, na co ma się wływ. Jednocześnie mając tę świadomość, że decydujące mogą okazać się okoliczności, na które nie mamy wpłuwu. Warto jednak wiedzieć, z czego wynikają i na podstawie tej wiedzy kształtować wnioski.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin