Nowy klient Świeżej Bazylii

dodano: 
01.12.2006
komentarzy: 
3

Agencja public relations Świeża Bazylia rozpoczęła działania PR-owskie dla spółki ProDirect, niezależnego operatora pocztowego. Działania agencji mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz promocję rekrutacji prowadzonej w całym kraju. Agencja została wybrana za sprawą rekomendacji. Umowa dotyczy jednego projektu i możliwe jest jej przedłużenie. (jk)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
01.12.2006
14:00:59
ann
(01.12.2006 14:00:59)
mochoo, pocztowcy mają zorganizować referendum, w którym zadecydują, czy urządzic kolejny strajk, za jakieś 10 dni, więc jest jeszcze szansa
01.12.2006
11:38:00
Anakin Skywalker
(01.12.2006 11:38:00)
Czy wpółwłaścicielka Swieżej Bazylii, Pani Anna Dziedzic, to nie przypadkiem córka lub ktoś z rodziny Pani Agnieszki Dziedzic, prezes Hill & Knowlton Polska? Z góry dziękuję za odpowiedź!
01.12.2006
10:53:36
mochoo
(01.12.2006 10:53:36)
Za późno... Już po strajku pocztowców a poza tym miano "pierwszego w umysłach konsumentów" już zyskał InPost. Jeśli jakoś się nie wyróżnią, nie wróżę im kariery. Raptem kilka tygodni, a szansa stracona:( Ale życzę wszystkiego najlepszego...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin