Nowy skład zarządu

dodano: 
19.04.2005
komentarzy: 
0

Pięciu nowych członków do zarządu i jednego do komisji rewizyjnej wybrało Walne Zebranie Członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. Podczas spotkania oceniono również działalność ProMarki w roku 2004 r. i zatwierdzono priorytety ProMarki na rok 2005. Nowymi członkami Zarządu zostali: Robert Narojek (Cadbury Wedel), Magdalena Potocka (LU Polska), Jarosław Kutelski (Masterfoods) i Piotr Kowalski (Seni – Grupa TZMO SA). Małgorzata Skonieczna (Pepsi-Cola) została wybrana przez uczestników Walnego Zebrania do zarządu na drugą kadencję. Kadencja upłynęła Andrzejowi Dyszyńskiemu (Heinz) i Przemysławowi Grabowskiemu (Philip Morris). Grabowski został wybrany na członka Komisji Rewizyjnej. Walne Zebranie Członków pozytywnie oceniło projekty zrealizowane przez ProMarkę w minionym roku, a w szczególności zaangażowanie ProMarki w tworzenie systemu samoregulacji w reklamie – ten projekt będzie kontynuowany w 2005 roku. Za priorytety w działalności na rok 2005 uznano ochronę marek i znaków towarowych, prace nad wdrożeniem wspomnianego wyżej systemu samoregulacji rynku reklamowego, przeprowadzenie drugiej edycji kampanii edukacyjno-społecznej na rzecz produktów markowych. Ponadto Stowarzyszenie reprezentować będzie interesy producentów w Światowej Federacji Reklamodawców (WFA) i Europejskim Stowarzyszeniu Marek (AIM), wykorzystywać ich zasoby do celów kształtowania świadomości marki, jak również doświadczenia związane z regulacjami prawnymi w krajach Unii Europejskiej. W planach działalności na najbliższy rok znalazły się także: wspieranie programów skierowanych na kształtowanie świadomości marki, popularyzowanie wśród legislatorów, konsumentów, dziennikarzy i przedstawicieli instytucji publicznych oraz instytucji pozarządowych wiedzy o marce i zagrożeniach dla konsumenta związanych z występowaniem podróbek oraz produktów podobnych. A za nowy istotny priorytet uznano podejmowanie działań na rzecz konsumentów i kształtowania informacji o jakości produktów i usług oferowanych na polskim rynku – już w zeszłym roku powołano wspólnie z kilkoma organizacjami producentów różnych branż Koalicję na Rzecz Jakości.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin