Nowy spot POT-u

dodano: 
14.11.2012
komentarzy: 
0

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promującą nowo powstałe w Polsce produkty turystyczne. 
Za koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja We Can Marketing Support.

Głównym założeniem kampanii było przedstawienie nowej oferty turystycznej Polski, która dzięki dofinansowaniu unijnemu zyskała wiele nowych produktów turystycznych, wartych odwiedzenia.

Kampania skierowana jest do odbiorców lubiących podróże, w wieku 15-50 lat, którzy najczęściej podróżują po najbardziej popularnych szlakach turystycznych i głównie w internecie szukają inspiracji do kolejnych podróży. Serce kampanii stanowi dwuminutowy film promocyjny, przedstawiający wybrane projekty turystyczne i tym samym zachęcający do odwiedzenia tych miejsc na mapie turystycznej Polski. „Film będący krótką historią podróży po nowych i często zaskakująco odmienionych obiektach turystycznych pokazuje, iż Polska i jej nieodkryte często miejsca są równie piękne, tajemnicze czy zaskakujące jak inne, bardziej popularne miejsca w Europie, czy na świecie” – czytamy w oświadczeniu POT.

Kampania promocyjna potrwa do połowy grudnia 2012 r. i będzie dodatkowo wspierana przez działania on-line: w Google, na portalach: Onet, WP i Interia oraz w serwisach  eHoliday.pl, nocowanie.pl, odyssai.com oraz rozkłady-pkp.pl

Za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz produkcję spotu odpowiada agencja marketingowa WE CAN. Planowaniem mediów i ich zakupem zajął się dom mediowy Media Group. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin