Nowy trend: CEO na chwilę

dodano: 
29.05.2015
komentarzy: 
0

Agencje PR przyjmują model „CEO na chwilę”, popularny w kręgach marketingowych – czytamy w serwisie holmesreport.com. Tymczasowe stanowiska sprawiają, że CEO zbiera nagrody zarówno dla organizacji, jak i powiększa własne portfolio klientów. Pramana Collective na przykład przyjęła tę koncepcję w 2014 roku, powierzając stanowisko dyrektora Mike'owi Mayzelowi na pięć miesięcy.

Przez ponad dekadę agencje PR starały się znaleźć punkt oparcia w marketingu i ostatecznie odciąć się od granic „tylko PR”. Jak czytamy, agencja Eastwick, która wprowadza ten model, skupia się na dyrektorach zarządzających działem marketingu. Pierwszym CMO będzie Chris Hummel, który był wcześniej klientem Eastwick.

Hummel nie związuje się z Eastwick na stałe, ale jeśli klient będzie potrzebował CMO tymczasowo lub na stałe, rozważy znalezienie kogoś w swojej sieci kontaktów lub zostanie na stanowisku doradcy. Jego zdaniem taka koncepcja pasuje do dzisiejszych czasów „pay per use”.

Źródło:

Źródło: holmesreport.com, Agencies Bring On 'Executives In Residence', Aarti Shah, 28.05.2015
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin