O kampaniach społecznych przy kawie

dodano: 
17.01.2013
komentarzy: 
0

W siedzibie Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” odbyło się kolejne spotkanie edukacyjne w ramach projektu „Kawa, herbata, PR”, którego pomysłodawcą i organizatorem jest Związek Firm Public Relations. Tematem wydarzenia były kampanie społeczne.

Wśród zaproszonych gości znalazła się Izabela Sałamacha, associate director w dziale Healthcare, Hill+Knowlton Strategies, która przedstawiła kampanię społeczną „Mam haka na raka”. Uczestnicy dowiedzieli się, jak powstał pomysł na kampanię, do kogo jest ona kierowana i jakie efekty przynosi jej realizacja. Izabela Sałamacha mówiła także, w kontekście prezentowanej kampanii, o miernikach mierzenia zaangażowania społecznego i roli kampanii społecznych w budowie świadomości społecznej w zakresie profilaktyki przeciw rakowi.

O współpracy z mediami, istocie internetu i social mediów, efektywności kampanii społecznych oraz ich obecności w reklamie outdoorowej mówiła Malina Wieczorek, director Telescope, która zaprezentowała kampanię „SM - WALCZ O SIEBIE”. Przedstawiono także wyniki badania konsumenckiego, dotyczącego perspektywy postrzegania stwardnienia rozsianego przez chorych i społeczeństwo.

Kuba Wygnański, CEO w Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”, mówił natomiast o możliwościach i ograniczeniach w zakresie prezentacji kampanii społecznych w telewizji, pracach nad zmianą i zakresem dostępu do ich emisji w mediach, różnicach między filantropią a realnym społecznym zaangażowaniu. Wskazał również, że kampanie społeczne nie mogą być formą kryptoreklamy ani działań fundraisingowych.

Podczas spotkania podjęto także decyzje o rozpoczęciu prac nad standaryzacją dobrych praktyk w przygotowaniu i realizacji kampanii społecznych.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin