O lobbingu intymnie

dodano: 
18.11.2004
komentarzy: 
0

17 listopada odbyła się debata z udziałem czołowych przedstawicieli środowiska lobbingowego w Polsce pod hasłem „Społeczna odpowiedzialność konsultingu i lobbingu. Intymna strona kreowania wizerunku”. Jej głównym celem była promocja etycznych postaw w studenckim gronie przyszłych konsultantów. W debacie udział wzięli: Arkadiusz Protas (PROFILE Public Affairs, Warszawa), Grzegorz Ziemniak (Impress Art PR&Lobbying, Warszawa), prof. Dariusz Tworzydło (WSIiZ w Rzeszowie), dr Bogusława Dobek-Ostrowska (Uniwersytet Wrocławski), dr Waldemar Rydzak (PRELITE Public Relations, Poznań). Uczestniczący w konferencji studenci z Poznania, Wrocławia i Torunia mieli okazję spotkać się z profesjonalnymi konsultantami, bliżej poznać kuchnię branży PR, w szczególności lobbingu. Debata była poświęcona m.in. konieczności podjęcia szerszych działań medialnych na rzecz poprawy wizerunku branży. Służyć temu powinno przede wszystkim jak najszybsze wprowadzenie regulacji prawnych, wyjaśnianie i informowanie o istocie lobbingu. - Poprzez użycie słowa „lobbysta” w tytułach artykułów gazety liczą na większe zainteresowanie czytelników. (...) – powiedział Grzegorz Ziemniak, dyrektor generalny Impress Art PR&Lobbying. – Tymczasem polskie społeczeństwo powoli zaczyna mieć dosyć afer. W mediach używa się więc określenia, które jest po prostu bardziej chwytliwe. Należy jednak odróżnić lobbystów od aferzystów i załatwiaczy. Imprezę zorganizował oddział organizacji studenckiej PRIME na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin