O marketingu na sportowo
W dniach 24-26 listopada odbędzie się w poznańskiej Akademii Ekonomicznej trzecia doroczna konferencja pod nazwą Dni Marketingu Sportowego. Jest to debata o możliwościach rozwoju sportu w Polsce oraz okazja do wymiany doświadczeń i zdobywania kontaktów dla ludzi m.in. ze świata sportu. W tym roku tematem spotkania będzie rola mediów w świecie sportu, jego marketingowych aspektach, a także – kibicach. Wśród prelegentów są m.in. Tomasz Redwan z Redwan Sport Marketing, szef Tour de Pologne Czesław Lang, Krzysztof Hołowczyc, Roman Paszke oraz Sylwester Latkowski. Po raz pierwszy wręczane będą statuetki DeMeS za wydarzenie sportowe roku, sponsora sportu i sportowy wizerunek. Wśród nominowanych znajdują się między innymi turnieje tenisowe: warszawski J&S Cup, sopocki IDEA PROKOM Open, oraz szczeciński PEKAO Open. Partnerem Dni Marketingu Sportowego są Materiały Dobrze Sprasowane.