O roli mediów społecznościowych w tworzeniu marek

dodano: 
06.10.2010
komentarzy: 
0

25 listopada odbędzie się w warszawskim hotelu InterContinental ósma edycja PR FORUM. Tegoroczne spotkanie, organizowane przez Związek Firm Public Relations oraz magazyn THINKTANK, poświęcone będzie roli zintegrowanej komunikacji i możliwościom, jakie dają media społecznościowe w budowaniu marek i w sytuacjach kryzysowych.

W ramach konferencji zaplanowano wykłady i warsztaty, które będą dotyczyły roli PR w kreowaniu wizerunku lidera, zintegrowanej komunikacji w budowaniu siły marek w polskich realiach oraz roli brand PR-u w czasie kryzysu. Swoimi doświadczeniami na temat serwisów społecznościowych podzielą się zagraniczni goście, wśród nich Jon Silk, Senior Digital Consultant z londyńskiej firmy Waggener Edstrom, oraz Danny Devriendt, Dyrektor Digital Media Europe w brukselskim biurze Porter Novelli. Przedstawi on „Top10” wydarzeń, które miały istotny wpływ na zmianę komunikacji w ubiegłym roku, wspominając przy tej okazji o kryzysie wizerunkowym BP po katastrofie w Zatoce Meksykańskiej. Wśród prelegentów znaleźli się także przedstawiciele polskich mediów, dziennikarze, prezesi i dyrektorzy największych firm PR oraz firm badawczych.

Imprezą towarzyszącą PR FORUM będzie gala konkursu Złote Spinacze, w trakcie której wyróżnione zostaną najlepsze polskie projekty PR-we. O nagrody w 15 kategoriach ubiega się ponad 50 firm i instytucji, które przesłały łącznie 104 zgłoszenia. (ks)

Więcej informacji na temat konferencji znajduje się tu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin