.

 

O wizerunku marek luksusowych

dodano: 
28.07.2005
komentarzy: 
2

„Większość producentów marek luksusowych wykorzystuje w swoich działaniach najróżniejsze imprezy mające budować prestiż ich produktów” – pisze Gazeta Finansowa. Marka Lexus w maju br. rozpoczęła turniej golfowy, którego specjalnym gościem jest Michał Żebrowski; Sanford Polska przygotowała takie akcje, jak Fashion Week i Konkurs Ładnego Pisania Parker; na modę stawia również Samsung; Johnnie Walker promuje swój wizerunek dzięki Keep Walking Award.
„Poza specyficznymi dla marek luksusowych działaniami z zakresu public relations, eventami marketingowymi oraz sponsoringiem prestiżowych imprez często wykorzystywane są również bardziej tradycyjne formy promocji, jak np. reklamy prasowe. (...) Bez względu na dobór narzędzi marketingowych najistotniejszym problemem pozostaje jednak spójność przekazu dotyczącego danej marki. Poszczególne elementy - nazwa, opakowanie, cena, sprzedaż, dystrybucja, promocja, reklama i public relations – muszą budować markę w tym samym duchu, a każdy z tych elementów powinien oddawać ekskluzywny charakter danego produktu” – puentuje Daniel Woubishet, autor artykułu.

Źródło:

Gazeta Finansowa, Wypromować luksus, Daniel Woubishet, 28.07.05, s. 1
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
16.08.2005
15:33:23
zet
(16.08.2005 15:33:23)
ukazał się również w gazecie finansowej z którą brief współpracuje :) pozdrawiam
16.08.2005
14:04:13
lisek
(16.08.2005 14:04:13)
artykuł jest OK, ale ukazał się w "BRIEFie", nie w Gazecie Finansowej! Instytut Monitorowania Mediów chyba sie pomylił (nawet nie chyba, ale na pewno!!!) pozdrawiam
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin