O wizerunku na konferencji

dodano: 
05.12.2006
komentarzy: 
0

7 grudnia rozpocznie się dwudniowa konferencja pt.: „Wizerunek” poświęcona tematyce wizerunku przedsiębiorstwa. Jej uczestnicy będą mogli ujrzeć kwestie wizerunkowe przedsiębiorstwa oczami marketingowca – specjalisty od PR oraz oczami prezesa – menedżera zarządzającego firmą i jej marką, który widzi w niej źródło przewagi konkurencyjnej na rynku. Wśród panelistów znajdą się przedstawiciele firm LG Electronics, Toyota, Mentor, Key i Axel Springer.
Podczas spotkania poruszą tematy dotyczące m.in.: zarządzania strategicznego, instrumentów kreowania wizerunku, nowoczesnych technologii, a także roli komunikacji w procesie kreowania wizerunku. Drugi dzień konferencji przeznaczony zostanie na warsztaty dotyczące roli standardów komunikacyjnych w tworzeniu wizerunku firmy. Więcej informacji na stronie. Organizatorami konferencji są Koło Naukowe Marketingu Fokus oraz Koło Naukowe Zarządzania Strategicznego Strateg. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (jk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin