O zarządzaniu marką z Superbrands

dodano: 
22.11.2006
komentarzy: 
0

29 listopada na warszawskiej SGH zaczynają się otwarte, bezpłatne wykłady dotyczące zarządzania marką, których patronem jest Superbrands. Pierwszy z nich wygłosi Nina Kowalewska-Motlik, twórczyni polskiego wydawnictwa Harlequin, obecnie prezes agencji New Communications, która jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands.
20 grudnia o sukcesie marki Radio ZET opowie jego prezes - Robert Kozyra. Wykłady, organizowane przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Marką „Brandies” na SGH, adresowane są do wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniami brandingu. Spotkanie rozpocznie się o 15.20 w auli V budynku głównego SGH. Więcej informacji udziela Małgorzata Celarek.
Superbrands to światowa organizacja z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 12 lat w 70 krajach, która nagradza najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki na danym rynku lokalnym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin