.

 

OBTK z social mediami Brothera

dodano: 
12.08.2019
komentarzy: 
0

Brother, producent i dostawca drukarek i innych urządzeń elektronicznych, współpracuje z On Board Think Kong. W ramach umowy agencja ma zarządzać kanałami w mediach społecznościowych marki (głównie Facebooka) w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji czy Serbii. Agencja przeprowadza audyt dotychczasowej obecności Brothera w social mediach i przygotowuje strategię komunikacji. Będzie tworzyć treści i wspierać działania reklamowe klienta.

Za pracę na rzecz Brothera odpowiada zespół koordynowany przez Łukasza Kruszewskiego, CEE Senior Product Marketing Coordinatora.

OBTK wybrano w wyniku konkursu, a współpraca rozpoczęła się w połowie 2019 roku. Strony nie informują, jak długo będzie obowiązywał kontrakt. Brother nie współpracował jak dotąd z agencją, która obsługiwałaby jego social media. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin